Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 09:26 - Замунда, Арена и полемиките около тях
Автор: californication Категория: Технологии   
Прочетен: 1441 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.04.2010 09:30



 Тая сутрин ме напуши много на смях като прочетох коментарите под статията в ДнесБГ за затварянето на торентите.

 Да - и на мене ще ми е супер неприятно че ще трябва да търся любимите си сериали и филми из чужди тракери и няма да мога да видя коментарите на хората за качеството на рилийза, ще трябва да търся музика другаде или просто да я слушам онлайн ама хора замислете се - всичко това което правим като теглим и не плащаме за това е КРАЖБА. Вярно ще си кажете ама от къде на къде да плащам и що да ходя на кино да пълня джобовете на тоя или оня.

 По същата логика аз мога да попитам всеки един от вас привържениците на идеята че не трябва да се плаща за това - защо вие искате заплата на края на месеца. Защо просто не работите без пари и защо има закони които така яростно пищите че не се спазват - като кодекса на труда да речем. Защо се борите да се спазват вашите права и се оплаквате но не се замисляте грам че всъщност всеки който е написал няколкостотин реда код, който е изсвирил нещо което ще помните цял живот има същите права като вас и те искат да се спазват тези права.

 Сега ще гракнете че артистите не получават нищо от това което се плаща за музика и че актьорите взимат прекалено големи хонорари - ми станете и вие продуценти или собственици на звукозаписни компании или пък актьори и взимайте и вие тези пари. Ама не всеки е дорасъл за да разбере че едни го могат а други не. И за това ние българите сме толкова озлобени и завистливи защото не можем да разберем че просто на някой му е дадено а на друг не.

 И аз свалям музика, и аз гледам филми и аз ползвам нелегитимен софтуеър ама аз поне си го признавам и не крякам когато стане дума за затваряне на тракерите а се радвам на всеки един момент когато ги има.

 Доходите ни били ниски и за това дай да крадем на воля. Е не съм съгласен. Някъде видях коментар за сомалийските пирати - в това ли искате да се превърнем. В електронни пирати в европейска бананова република. Малко политически ще прозвучи ама промяната идва когато всеки от нас промени мисленето си и започне да мисли не за това как да граби и краде а за това как да направи нещо полезно. Един малък цитат - " Не питайте какво може да направи държавата за вас а какво вие можете да направите за нея" .


И другата страна - замисляли ли сте се че тракерите правят ПАРИ на гърба на тези които всички ние ОГРАБВАМЕ ? Тоест и те КРАДАТ от тях. И че част от тези пари отиват по службите.

А опитайте се да ме убедите в противното.


Тагове:   Около,   арена,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: californication
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62094
Постинги: 11
Коментари: 16
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930