Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2009 10:54 - Super slim или мъченията в търсене на идеалната фигура
Автор: californication Категория: Спорт   
Прочетен: 17636 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 15.10.2009 12:35


Super Slim

Понеже четох доста неща за това китайско чудо и реших да си направя експеримент. А тук ще опиша ефектите и впечатленията си.

Аз съм човек с доста "бърз" метаболизъм. За седмица съм свалял 7 - 8 до 10 килограма които после за 2 са се връщали. Теглото ми доста често варира - когато съм физически активен е около 100те килограма а когато спра ставам до 112 - 115. Рядко успявам да сваля под 97. Общо взето - когато имам за цел и следя теглото си и спазвам елементарен хранителен режим, то успявам да сваля доста и да поддържам сваленото.

Та по темата. Един познат продава супер слим и Лида и много пъти съм му казвал че за мен няма хап който като с магическа пръчка да премахне паласките и да те втали при положение че плюскаш мазни пържолки, KFC и всички останали боклуци. При единия от споровете успя да ме убеди да взема една кутийка - месечната доза и да видя резултата. Жена ми (понеже е фармацевтка) лудна и имахме едноседмичен спор дали да ги пия или не ама понеже повечето от клиентите и с подобни проблеми са опитвали а и доста от регистрираните препарати имат странични ефекти подобни на СЛИМ-а успях да се наложа в спора и започнах да ги пия.

Когато започнах бях 106 килограма. Имам кантарче което мери съотношението на мазнините, водата и мускулите в тялото и след първото замерване (тогава не ги засякох) започнах да следя тези 4 неща - килограмите и процентите на мазнините, водата и мускулната маса. За съжаление се усетих че трябваше да запиша и мерките на ханша, талията, бедрата и корема (щото аз от там свалям ) чак след като почнах да обувам панталонки дето не са ми ставали от бая време.


Започнах точно на 2ри Септември. Показанията за 4те показателя както следва:

05 Септ. Тегло: 105 кг. Мазнини: 27,3% Вода: 53% Мускули: 38%
09 Септ. Тегло: 104,3 кг. Мазнини: 27,1% Вода: 53,1% Мускули: 38%
17 Септ. Тегло: 103 кг. Мазнини: 26,7% Вода: 53,5% Мускули: 38,2%
21 Септ. Тегло: 102,3 кг. Мазнини: 26,4% Вода: 53,7% Мускули: 38,3%
29 Септ. Тегло: 101 кг. Мазнини: 25,9% Вода: 54% Мускули: 38,5%
02 Окт. Тегло: 100 кг. Мазнини: 25,5% Вода: 53,8% Мускули: 38,7%


Това са показателите и съм се мерил сутрин след минаване през тоалетната и поне 20тина минутки преди ставане защото съветват че сутрин веднага след ставане течностите в организма се концентрират на определени места заради малото движение на тялото докато спиш и повечето пъти може да доведе до грешно отчитане.

Факт 1 - свалих килата на 100.

Факт 2 - телесните мазнини намаляха с близо 2% и обема на тялото ми видимо намаля. Лицето ми придоби малко по-остри черти и започнах да нося дрехи които преди не можех да облека. Корема ми намаля значително заедно с паласките.


Идва реда на (страничните) ефекти от хапчетата. След като прочетох доста неща в НЕТа за СЛИМ-а преди да почна да го пия се попритесних защото имам проблеми с кръвното и бъбреците а и към момента на започването пиех противовъзпалителни за една травма. Та притеснен започнах да ги пия като при първия признак на проблем с кръвното или бъбреците щях да спра да ги взимам.

Първите 2 дни единствения ефект беше че ходех до тоалетната на всеки 30 - 45 минутки да пикая и поне на 2 часа да правя другото. На третия ден ме пипна онова дето аз му викам синдром на кофеина. Ставам супер - мега - яко нервен (просто не зная по-силна степен с която да опиша колко нервен ставам) и съм като опъната струна когато прекаля с кофеина на работа - няколко кафета, кола и други неща с кофеин и ставам непоносим за околните. Почвам да тропам с крака, да мрънкам, да върша нещата с много нервничене и други такива неща. Та това е дето ме пипна на 3тия ден. След като си премерих кръвното в къщи в пика на главоболието ми се оказа че то е съвсем нормално - 120/60. Цвета на урината ми беше съвсем леко жълтичък и почти нямаше мирис което повечето пъти говори че всичко е наред с бъбреците. Цвета, консистенцията и миризмата на другото (хихихихи) бяха като на новородено - рядко светложълто със странна миризма, която един колега без да знае кой е бил в кенефа преди него определи като на водорасли. Кръвното и всико останало остана така до края на експеримента.

На края на втората седмица главоболието остана като константа и се усетих че всъщност скърцам със зъби (стискам ги и ги отпускам многократно и рязко) от което ме болят мускулите на ченето и от там якото главоболие. А и като се добави че вися на компютър по цял ден и бе болят очите - комбинацията е убийствена.

Никакъв глад - след 3тия ден можеше да изкарам 2 дена без да хапна нищичко. Насилвах се да ям щото знам че мое да ми призляе. Интересното беше обаче че на всеки 5 или 6 дни ме подгонваше вълчи апетит. Имаше дни в които съм се тъпкал от сутринта до вечерта и то с доста калорични неща - пица, спагети, KFC и други такива. И храната не се задържаше в мене - както хапна и бегом да дрискам - онова жълтото миришещото image.

Кафето и колата също наламяха. По принцип пия едно кафе до обяд, едно докъм 3 и още едно до 7. А ако седя до късно пия поне още 1. И всичко това подплатено с кола ( е не само). Докато гълтах СЛИМ-а съм пил 1 кафе за 3 седмици и после в Гърция 3 големи латета + 1 или 2 фрапета което за мене е супер малко за цяла седмица.

Трябва да се вземе предвид че за седмица бях в Гърция където дори и салатата е с доста мазно. И като вземеш всичките мръвки дето се ядат там + картофките и сладките тестени изделия. Апетита ми не се промени кой знае колко (пак почти никакво ядене) с изключение на последните три дни когато започна да ме гони апетита и желанието да хапвам независимо кое време на деня е.

Секса - ми бива. Нямаше оплаквания или кой знае какви резултати въпреки че пича дето ми даде хапчетата каза че докато е пил СЛИМ-а е правил секс по няколко часа като след като свърши може да почне веднага наново. При мене всичко си беше както преди.

Поведението. Жена ми и някой от колегите казаха че съм станал ужасен. Специално жена ми каза че съм се превърнал в бетер жена - мрънкам, не знам какво искам ама искам да стане точно както аз съм казал. Имаше на няколко пъти страхотни скандали.

Спорта. Няколко пъти ходих на тренировка + 6 или 7 пъти на басейн с един колега да плувам. На тренировките - никаква сила. Все едно съм сложил колан с 50 кила и съм тичал така 2 седмици и после в залата. В басейна обаче нямах никакви проблеми - около 20 - 25 дължини в Спортана палата и след това се чувствах доста ободрен. Малко фитнес през това време, щото от работа нямам кой знае колко време. А и многото обикаляне пеша из Атина - сутрин от 11 - 12 вечер докъм 7-8.

Обобщено за себе си мога да кажа че ефекта на хапчетата е че намаляват драстично апетита, почти всичко което изядеш излиза моментално и доста поведенчески промени, както и това че все едно си прекалил с кофеина.

Ефекта му беше че наистина свалих от телесните мерки но не бих повторил - през повечето време се чувстваш като парцал а и не е ясно дали след по-дълга употреба няма да има по-трайни ефекти като изброените из НЕТа. Определено ще попречи на тренировъчния процес на хора които го спазват сериозно.

Другия момент е че кутията е за месец защото последната седмица от месеца ефектите изчезват напълно - не съм толкова нервен, не ходя така често до тоалетната и ми се яде почти всичко и по всяко време.


Сори ако съм ви оттегчил - ама да споделя опит щото из НЕТа има какви ли не истории за 20 - 30 кила надолу, за смъртни случай и за всякакви други неща. Според мен само можем да спекулираме както има в хапчетата - дали са билки или са някакви анфетки. Повечето регистрирани препарати имат сходни ефекти само дето струват майка си и баща си и са фирмени а тия са китайски. Може би хората просто ползват по-евтини и по-вредни заместители на субстанциите в регистрираните препарати.

Единствения ми съвет е - просто спазвайте хранителен режим. Ще доведе до същия ефект и няма да има всички негативни страни.


Ако някой има нещо което иска да сподели - ще се радвам да го прочета.


Тагове:   super,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - za tabletki super slim
01.02.2010 11:09
Аз за 1 година съм изпила 3 опаковки. Интересното беше че само след първата имаше някакъв ефект.Пих ги три месеца , но с прекъсване между тях защото ми се случиха много неприятности.Бях 53кг. и след месец ,даже и по малко станах 44. Прекъснах ги защото направих ГЕРБ(гастро-резофагеална рефлуксна болест) с две думи - задушавах се,(а пък за сърцебиенето и високото кръвно просто не ми се говори , от кръвно 70/50 го вдигнах 150/110 щях да пукна). След това пак си ги купих, пих ги 15 дни и черният ми дроб се скапа ама много, обаче аз пак упорита , викам не е от хапчетата,бях на инжекции на пак не ми дойде акъла.Доизпих ги.Декември пак си ги купих.Този път вече съвсем стана зле - бъбреците, направих цистит,пикаех кръв и отгоре навсичко показателите ми за сърцето бяха толкова завишени , че лекарите ми казаха че съм пред инфаркт. Имам още какво да ви разказвам,ако някой се интересува да пита.Но хора не ги вземайте повече от месец ако ви се живее нормално...
цитирай
2. анонимен - странични ефекти от слим
02.03.2010 22:26
Аз също искам да отслабна. В момента пия лориста за регулиране на кръвното. страхувам се ,че ако пия китайските хапчета може да вдигна кръвното . Моя позната изпи само 2 блистера и отслабна 9 кг. за толкова късо време. Каза , че и ставало лошо и получавала световъртеж.
цитирай
3. californication - Мда - слабее се
04.03.2010 11:47
Наистина супер слима предизвиква слабеене но има много странични ефекти.

Моята препоръка е да се направи по-скоро диета която да редуцира килограмите а не да се пият хапове. Особенно супер слим, лида дай хуа и подобните китайски.

Да не говорим че ефекта е краткотраен и после килата се наваксват в зависимост от начина на живот.
цитирай
4. анонимен - super slim
05.03.2010 20:59
otslabvane
цитирай
5. анонимен - ....
10.09.2010 19:04
Само при мен ли нямаха никакъв ефект? Пих ги 10 дена и не стига че грам не отслабнах, а напротив надебеляла съм 1 кг...Не мога да разбера дали от моя организъм е проблема или хапчетата са пълно менте???
цитирай
6. анонимен - backlink building service
16.08.2011 22:33
Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll definitely return.
цитирай
7. анонимен - :)
26.09.2011 22:50
moje li da mi dadete telefon za porychki?
цитирай
8. анонимен - :)
26.09.2011 22:51
moje li da mi dadete telefon za potychki .. skype- elena_35813 .mersi predvarutelno :P
цитирай
9. анонимен - анонимен
31.10.2012 09:17
изпих половината хапчета и незнам дали ефект и наистинали са толкова вредни
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: californication
Категория: Лични дневници
Прочетен: 61903
Постинги: 11
Коментари: 16
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031